Thursday, November 19, 2009

Dalacin T




Dalacin T ni macam toner jugak la. Produk ni kawan aku yang syorkan sebab dia tengok muka aku makin teruk. Dah la baru kawen nanti laki tengok pun x lalu hehehe..Aku beli kat guardian je.. Harganya RM34.50 jer.. Dulu muka aku eeeeee....nk tengok cermin pun malu. Alhmdulillah sejak aku pakai produk ni jerawat dan parut-parut semakin berkurangan. Kawan2 tegur sumer kata muka nampak bersih. Malu lak rasanya..hihihi..Sekarang ni aku dh pakai 2 botol. 1 botol tahan lama jugak la dekat 3-4 bulan. Bukan nk letak banyak pun kat muka. Sapu kat tempat yang ada jerawat dan parut-parut jer.



Sebelum Menggunakan Dalacin T



Selepas menggunakan Dalacin T

1 comment:

  1. cleanser nak pakai ap? reply @ nazrinxx@rocketmail.com

    ReplyDelete